Омани про SEO, які можуть погубити ваше просування

Без пошукового просування сьогодні не може обійтися практично жодна маркетингова кампанія в Інтернеті. Але іноді SEO-фахівцям і маркетологам буває досить складно пояснити клієнтам, навіщо їм потрібні посилання, ключові слова і метатеги, як відбувається ранжування сторінок і як працюють алгоритми. І зовсім не дивно, що серед власників бізнесу існує так багато хибних уявлень про SEO та розкрутку сайту в цілому.


У цій статті ми розберемо найпоширеніші міфи про пошукове просування


1. SEO - це про те, щоб бути номер 1 у видачі


Дуже багато якісно оптимізованих сайтів ніколи не з’являються на перших рядках пошукової видачі — але це абсолютно не страшно. SEO-просування потрібно в першу чергу для того, щоб сайт викликав довіру не тільки у пошукових роботів, а й у клієнтів. Загальна ідея будь-якої хорошої SEO-стратегії повинна полягати в тому, щоб збільшити органічний трафік, вибудувати взаємодію з аудиторією, яка вже потім буде конвертуватися в споживачів конкретного товару чи послуги. Але цього не станеться, якщо ви просто зосередитеся на отриманні бажаного місця в рейтингах, адже високі позиції не гарантують 100% продаж.

2. SEO - одноразова акція


SEO-оптимізація це процес, зупинка якого може привести до сильного зниження позицій ресурсу в пошуковій видачі. Найважливіше в ньому — сталість. Потрібно оптимізувати сторінки, публікувати свіжий контент, закуповувати посилання і залучати трафік. Зазвичай, якщо ваш сайт з'явився в ТОПі, з цього все тільки починається. Конкуренти завжди будуть намагатися поліпшити свої позиції, і якщо ви нічого не будете робити — вас легко усунуть з першого місця.


3. Для хороших результатів видачі потрібні тільки ключові слова


Колись, можливо, все було і так. Кожен міг домогтися гарних позицій в пошуковій видачі просто наповнивши сайт низькоякісним контентом з купою ключових слів. На щастя для користувачів, ці часи давно пройшли. Всі інтернет-маркетологи знають, щоб пошукові системи порахували контент на сайті якісним, він повинен бути в першу чергу зручним і зрозумілим не для роботів, а для людей. Дійсно, добре підібрані ключові слова все ще грають велику роль для просування, але тепер вони повинні бути грамотно вписані в якісні SEO-тексти.


4. Контент-маркетинг цілком замінить SEO


Ніхто не сперечається з тим, що сайт, що не публікує новий контент, в результаті може просісти у своїх позиціях. У наш час практично неможливо залучати та утримувати клієнтів без підключення контент-маркетингу. І все ж це не означає, що контент-маркетинг витіснив інші методи інтернет-маркетингу, в тому числі й SEO-просування. Кожна стаття, відео і будь-яка інша інформація, що публікуються на ресурсі, повинні бути оптимізовані для пошукових систем. Жоден користувач не знайде ваш контент, якщо на сторінках з ним не буде правильно прописаний як мінімум заголовок (title).

5. Все SEO побудовано на посиланнях


Алгоритми пошукових систем — складна система, і точно визначити, як вона працює, практично неможливо. Ми з упевненістю можемо сказати, що при ранжируванні сайтів пошукові системи покладаються на безліч факторів, серед яких також є посилання. Посилальна маса важлива для SEO, але жодне пошукове просування не будується виключно на лінках (англ. Link – гіперпосилання). Крім того, набагато важливіша якість посилань, вже точно не їх кількість. Одне посилання з авторитетного ресурсу буде цінуватися набагато вище, ніж десяток низькосортних. І вже точно неможливо просто закупити кількість посилань і тут же опинитися в ТОПі.


Як же насправді працює SEO-просування


Інтернет-маркетинг без SEO-просування практично неможливий. І щоб уникати поширених помилок і не полетіти під фільтр пошукових систем, краще довіряти просування сайту фахівцям. В умілих руках SEO-оптимізація може не тільки витягнути ваш сайт на саму верхівку видачі, а й затримати його там якомога довше і підвищити конверсію сайту у багато разів.