6 завдань, які повинен виконувати кожен [комерційний] сайт

Створення сайту — це величезна праця! Ви повинні зосередитися на дизайні, структурі та навігаційному потоці, контенті, фотографіях та відео, плюс багато іншого.
Потрібно скоординувати дії, якщо в створенні сайту беруть участь кілька команд, а якщо ви не будете гранично уважні, то запросто можете випустити з уваги кілька ключових елементів.
Є шість основних завдань, які повинен виконувати кожен комерційний сайт, коли користувачі переходять на нього. Всі вони необхідні для того, щоб завоювати інтерес відвідувачів, захопити лідів(потенційних клієнтів) і перетворити їх в клієнтів.
У цій статті ми розглянемо ці 6 задач і покажемо вам, що потрібно зробити, щоб виконати їх. Зрештою, у вас є всього кілька сотень слів і кілька секунд, щоб зацікавити відвідувача, так що вам потрібно використовувати те, що ви маєте у своєму розпорядженні з максимальною ефективністю.


Отже, кожен комерційний сайт повинен ...


1. Відповідати на питання «Чому ми?»


Інтернет — прекрасна річ для споживачів, що надає їм нескінченну кількість варіантів за все, що їм потрібно, незалежно від місця розташування і галузі. Однак, це може ускладнити ведення бізнесу, адже конкурентів у підприємців зараз більше, ніж будь-коли раніше.
Щоб ви могли виділитися на тлі конкурентів, ваша веб-сторінка повинна негайно відповідати на питання «Чому ми?». Вам потрібно якомога швидше розповісти відвідувачам, чому вони повинні найняти саме вас або негайно здійснити у вас покупку.
Коли клієнти потрапляють на ваш сайт, вони хочуть відразу ж переконатися, що ви є відповідною людиною (фірмою) для розв'язання їхньої проблеми, якою б вона не була. Якщо текст на вашій головній сторінці не говорить відразу ж «Зачекайте, ось чому вам потрібні саме ми!», Потенційні клієнти зникнуть так само стрімко, наскільки швидко зможуть натиснути кнопку «Назад» у своєму браузері.

 

2. Представляти ваш бренд


У наведеному вище пункті розглядається питання «Чому?», Далі вам слід відповісти на питання «Хто ви такі?». Подання бренду є обов'язковою частиною побудови бізнесу і конкурентної боротьби, тому вам потрібно, щоб ваше інтернет-представництво виконувало цю задачу якомога раніше і частіше.
Ви уявляєте свій бренд на своїй домашній сторінці, підкреслюючи певні особливості свого бізнесу або використовуючи певні слова для опису своєї продукції. Ви також можете використовувати сторінку «Про нас» для створення взаєморозуміння і розповіді про те, що людям потрібно знати про ваш бізнес.
Ким би ви не були — маркетологом, який розробляє нову трендову стратегію, керівником компанії або представником сімейного бізнесу — відвідувачі сайту хочуть дізнатися про вас. Необхідно надати їм цю інформацію, і відвідувачі вашого ресурсу будуть довіряти вам і стануть більш схильні вести бізнес з вами.


3. Містити посилання на офіційні сторінки в соціальних мережах


Це гранично просте завдання, але його часто не беруть до уваги. Близько 25% клієнтів, які звертаються до послуг професійних маркетологів, не розміщують посилань на свої офіційні сторінки в соціальних мережах взагалі ніде на своєму порталі. В результаті багато відвідувачів сайту навіть не знають, що у компанії є профілі в соціальних мережах. Це може змусити їх менше довіряти вам, і це може коштувати вам підписників на соціальних платформах, які надають швидкий доступ до вашої цільової аудиторії.
Інформування відвідувачів про те, що у вас є сторінки в соціальних мережах, не повинно бути нав'язливим. Ви можете розмістити посилання в нижній частині або на бічній панелі вашого ресурсу. Є багато відмінних плагінів, які роблять це за вас, наприклад Social Profile Linking чи Share 42. Деякі компанії виділяють для цього цілу окрему сторінку, але це необов'язково, якщо ви не представлені у великій кількості соціальних мереж або не проводите в даний час велику кампанію по залученню нових підписників в соцмережах.


4. Демонструвати лідогенеруючу пропозицію


Ви маєте більше шансів на отримання контактної інформації потенційних клієнтів, якщо у вас є спокуслива пропозиція. Вона повинна бути чітко помітною на вашому веб-ресурсі, тобто, має бути розміщена там, де потенційні клієнти можуть її побачити. Завжди розміщуйте посилання на цю пропозицію у своїх статтях в блозі, оскільки вона може зацікавити тих людей, які знайшли ваш контент за допомогою Google.
Різні типи лід-магнітів, які добре працюють, містять:

  • будь-яка безкоштовна пропозиція;
  • безкоштовна консультація;
  • електронна книга;
  • вайт-пейпер;
  • онлайн-курс;
  • вебінар.

Просто додавши одну або дві лідогенеруючі пропозиції на сайт, ви можете перетворити безліч відвідувачів в лідів і, у кінцевому результаті, в клієнтів.


5. Стимулювати пересування по сайту


Це те, що багато сайтів ігнорують, вважаючи, що якщо клієнт досить зацікавлений, він буде копати. Якщо це і ваша точка зору, подумайте ще раз. Якщо люди не можуть відразу знайти інформацію, яку вони шукають, вони майже напевно не захочуть більше витрачати час на вас. Натомість зосередьтеся на створенні такої структури веб-сайту, яка стимулює пересування по ньому. Переміщення зі сторінки на сторінку повинно бути безшовним, а навігація інтуїтивно зрозумілою. Це також означає, що вам не завадить розмістити правильні заклики до дії (CTA) в кінці кожної сторінки.


6. Використовувати клікабельні кнопки CTA (call to action)


Будь ласка, використовуйте клікабельні CTA заклики до дії. Переважно, у більшості випадків, вам слід використовувати кнопки CTA. Це можуть бути логотипи чи банери, на які користувачі можуть клікнути, або кнопки, які повідомляють користувачам, чого ви від них хочете.
Клікабельні CTA, які досить помітні, так що користувачі не можуть пропустити їх, працюють в ваших інтересах. Вони також виглядають більш професійними, ніж текстові CTA, які містять гіперпосилання. Вони стимулюють пересування по сторінках, що значно збільшує потенційні продажі.


Висновок


У метушні розробки та просування сайту легко забути, скільки він повинен виконувати завдань, багато з яких мають бути цілком очевидні, починаючи з найпершої сторінки.
Створюючи комерційний сайт, переконайтеся, що елементи дизайну, контент-маркетинг, копірайтинг та організація сайту працюють спільно в одному ключі, щоб виконати 6 завдань, які ми обговорювали в цій статті. Тільки так ви зможете оптимізувати свій сайт для поліпшення лідогенераціі та конверсій.