7 способів загубити свій сайт та втратити клієнтів

Це ваш сайт. Він невинно шелестить банерами з головної сторінки та тихо щипає трафік на пасовищі інтернету. Але все змінюється, коли приходять вони - 7 убивць конверсії! Компанія SEO Lviv зібрала для вас найпоширеніші помилки, які не дозволяють веб-сайтам виправдати покладені на них очікування.


Як не допустити основних помилок в роботі сайту

 

Помилка No 1. Відсутність мобільної версії


Відсоток людей, які заходять в інтернет з планшетів і смартфонів зростає щодня. Ось тільки далеко не всі сайти коректно показуються на екранах мобільних пристроїв. Адже вони спочатку були зроблені з орієнтацією на стандартне розширення монітора. Це створює ряд проблем при навігації й дратує користувача. В результаті він просто залишає ресурс.


Помилка No 2. Довгі простирадла тексту


Це окрема драма. Тексти — це не поїзди далекого прямування. Менше — краще. Ніхто не хоче читати ваші мемуари. Ніхто. Користувач приходить на сайт, щоб отримати відповідь на своє питання. Отримати його швидко. Йому потрібно знати коли ви привезете йому лінолеум, а не історію появи лінолеуму в кам'яному столітті. Основна порада — розбавляти текст картинками, здатними утримати увагу. Також можна додати наочне відео. Користувачі, як правило, нетерплячі тому робіть контент легким для читання і сприйняття. Використовуйте заголовки, підзаголовки, невеликі за розміром абзаци, нумерацію і замарковані списки.

 

Помилка No 3. Застарілий контент


Якщо відвідувач почне вивчати інформацію на сайті та наткнеться на застарілі відомості, він його покине. Слідкуйте за тим, наскільки актуальна надана інформація і прайс. Якщо контент буде часто оновлюватися, на сайт обов'язково зайдуть знову і знову. А постійні відвідувачі з великою ймовірністю перетворяться в постійних клієнтів.


Помилка No 4. Неробочі посилання


Тут не потрібно винаходити велосипед. Просто перевірте всі посилання, виправте неробочі. Інакше користувач піде. Один зі способів уникнути подібних проблем — не розміщувати посилання на статті з журналів і газет. Вони проведуть реорганізацію сайтів, а ви втратите свій контент. Досить зробити копію статті й розмістити її в текстовому вигляді.


Помилка No 5. «Ми» замість «ви»


Правда полягає в тому, що нікого не турбує ваша компанія, ваші роздуми та ви самі. Відвідувачів хвилює лише те, що ви можете запропонувати їм. Сайти з фотографіями офісу, детально розповідають про філософію бізнесу, не сприяють підтримці інтересу. Веб-ресурси, які безпосередньо повідомляють потенційним клієнтам про способи розв'язання проблеми, пропонуючи конкретні можливості зробити їх життя простіше, безпечніше, зручніше, мають всі шанси на збереження аудиторії.

 

Помилка No 6. Заплутана структура сайту


Уявіть, що ви сидите в кафе. До вас підходить офіціант і пропонує п'ять різних меню: для закусок, супів і салатів, основних страв, десертів, напоїв. Більш того, кожне меню зі своїм форматом, структурою та оформленням. Навіщо? Клієнт просто прийшов поїсти. Нагодуйте його, а не підсовуйте квест. Чи не змушуйте своїх відвідувачів докладати зусилля для вивчення навігації кожен раз, коли вони відкривають другий розділ сайту. Вони теж голодні й жадають отримати інформацію. Більш того, вони в багато разів нетерплячі, ніж сидить в кафе клієнт.


Помилка No 7. Відсутність призову до дії або кнопки «Замовити»


Відвідувач прочитав цікаву для нього інформацію на вашому сайті, але відсутність заклику до дії та неактивний зворотний зв'язок завадить йому стати вашим клієнтом. Забезпечте свою аудиторію можливістю подальшої зв'язку з вами — згадуйте про неї на кожній новій сторінці. Додайте кнопку «Замовити», перевірте працездатністю «Кошика» і всіх форм зворотного зв'язку. Інакше існує ризик, що користувач задумливо почухає голову пальцями однієї руки, в той час як пальцями іншої — закриє сторінку в один клік.


Як перемогти в цій битві


Інтернет — справжній розсадник інформаційного сміття. Це сумна статистика. Звичайно, поряд з жахливо зробленими сайтами існують корисні, гідні похвали. Тим часом дохід комерційного ресурсу безпосередньо залежить від зручності для користувача та актуального наповнення. Про це варто пам'ятати. Йде жорстока боротьба за виживання. Переможцем вийде той, хто ставить інтереси клієнтів вище свого гаманця.