Навіщо потрібні SEO-статті: часті питання (FAQ)

 

Дуже багато клієнтів задають нам питання про контент на сайті: чи будуть статті оригінальними, чи можна самим написати статті та розповісти про компанію так, як хочеться, чи буде багато статей, або можна обмежитися тільки текстом на головній. Ми зібрали для вас самі актуальні питання та відповісти на них якомога докладніше.

Навіщо взагалі потрібні SEO-тексти?

Коли користувач заходить на сайт, він хоче знати, що він може там знайти. Чим займається компанія, які у неї переваги перед конкурентами. Тому питання про наповнення контентом вже не встає — статті визначено потрібні. Інше питання в тому, що для комерційного сайту потрібні не просто статті, а тексти з SEO-ключами. Кожен текст розрахований на одну цільову сторінку, яка відповідає запитам користувачів. Текст розповідає і пошуковику і клієнту про те, що можна знайти на сайті, як замовити той чи інший товар або послугу. Раніше SEO-тексти потрібні були тільки для того, щоб пошуковик побачив ключі, які знаходяться на сторінці. Вони не були розраховані на людей. Але тепер, з появою нових алгоритмів ранжирування, фільтрів і санкцій, контент на сайті став набагато якісніше і корисніше саме для користувачів.

 

Чому потрібно багато статей?

Чим більше статей і відповідних їм цільових сторінок, тим більша ймовірність, що користувач перейде на сайт по низькочастотних запитах. Людина, яка шукає якийсь конкретний товар або послугу, наприклад прикраса весільної церемонії, перейде відразу на потрібну сторінку і не «загубиться» в структурі сайту. Він зможе прочитати про те, що пропонує компанія, і зробити вибір — звертатися до неї чи ні. Якщо ж на сайті буде тільки одна стаття про послуги з прикраси заходів, користувачеві доведеться докласти набагато більше зусиль, щоб дізнатися, чи займається компанія саме тим, що йому потрібно. Чим більше статей на сайті (природно тільки для тих товарів і послуг, які компанія дійсно надає), тим менше відсоток відмов.


Скільки всього буде статей на сайті?

SEO-статей буде стільки, скільки в структурі важливих цільових сторінок з частотними запитами. Наприклад, якщо компанія надає три послуги, то статей буде чотири — під кожну послугу і головна сторінка сайту.


Для кожного товару чи буде стаття?

Ні, для товарів SEO-статті найчастіше не потрібні. Тексти, в залежності від частоти запитів, пишуться для розділів каталогу та для послуг, які надає компанія. Для товарів само добре буде написати розгорнутий опис. Але цим займається вже не копірайтер.

 

Хто пише тексти, унікальні чи вони?

Тексти на сайт пишуть копірайтери. Вони намагаються написати цікавий і корисний текст, який буде відповідати цільовій сторінці й давати користувачам відповіді на найважливіші питання: що за товар або послуга, як зробити замовлення, чому ця компанія — краще, яку вигоду користувач отримає, співпрацюючи саме з цією компанією. Для того щоб сайт не опустився у видачі, тексти обов'язково повинні бути унікальними. За відсотком унікальності тексту і заспамаленості тексту (показником, який визначає частоту використання ключових слів) також стежить копірайтер.


Чи можна взяти статті з сайту конкурентів?

Ні, не можна. Всі статті, які перебувають на сайтах конкурентів, є унікальними, отже, якщо розмістити їх на вашому сайті, контент вже унікальним не буде. Це позначиться на результатах видачі — ваш сайт навряд чи вже потрапить в ТОП.


Як копірайтери пишуть тексти, не розбираючись в тематиці сайту?

Робота копірайтера має на увазі загальну підкованість в багатьох темах і вміння шукати інформацію. Але іноді, коли тематика дуже вже складна, на допомогу нам приходять самі клієнти — всі тексти, які копірайтери компанії пишуть, узгоджуються, перш ніж опинитися на сторінках сайту. Такий підхід дозволяє нам виправити всі неточності та розібратися в тонкощах тієї чи іншої сфери діяльності компанії.


Чи можемо ми написати статті самостійно?

Ми раді, якщо клієнти надсилають нам вже готові статті про свою компанію або кожну свою послугу — в них є вся потрібна копірайтеру інформація. Але саме в такому вигляді, без ключів, вони навряд чи просунуть сайт в пошукових системах. Тому копірайтери беруть за основу вже готовий матеріал і переписують його так, щоб звичайний текст перетворився в SEO-статтю.


Так навіщо ж потрібен SEO-копірайтинг?

Досвідчені маркетологи знають, що сайт в топі — результат не тільки якісної технічної оптимізації, а й наповнення хорошим контентом. SEO-статті - це основа такого наповнення. Саме тому навіть не сумнівайтеся, що тексти потрібні на вашому сайті. Чим цікавіше і корисніше тексти, тим більше ймовірність, що користувачі залишаться на сайті довше. А час, проведений на сайті, грає просуванню на руку — так пошуковики розуміють, що інформація на сайті корисна, а значить — його місце в топі. Досвідчені копірайтери компанії SEO Lviv можуть написати тексти, відповідні як вимогам пошукових систем, так і вимогам користувачів.